Home >

Customer Service Specialist

Locatie

Venlo

Gepubliceerd

12-07-2023

Einddatum publicatie

11-07-2024

Naam organisatie

Vertrouwelijk

Bedrijfsprofiel

Werken als Customer Service Specialist bij Broekman Logistics

Begin 2019 is ons nieuwe pand in Venlo gerealiseerd waar we klanten op basis van de laatste ontwikkelingen zullen bedienen. De totale warehouse opslag mogelijkheid is 52.000m2. Daarbij is 50% van de opslagcapaciteit voor niet-gevaarlijke goederen en de overige 50% voor gevaarlijke goederen/ ADR geclassificeerde producenten. Binnen ons warehouse houden we ons bezig met VAL/VAS activiteiten. Daarnaast is opslag van ADR goederen een specialisme voor ons als marktleider, waarin we opslag doen voor verschillende klanten, hierdoor kom je in een shared warehouse met diversiteit van dien terecht. Dit maakt onze locatie in Venlo een unieke werkomgeving, waar veiligheid hoog in het vaandel staat. 

Functie omschrijving

Jouw werkzaamheden als Customer Service Specialist binnen Broekman Logistics 

Wanneer je deze functie gaat vervullen ben je verantwoordelijk voor het totale klantproces van één of meerdere klanten. Jij zorgt ervoor dat de klantvraag tot in de puntjes geregeld wordt en houdt daarbij nauw contact met de klant. Je zal op deze manier klantrelaties uitbouwen en een onderdeel zijn van de groei van Broekman Logistics. Wat ga je precies doen?

  • Het aannemen en in gang zetten van boekingen. Je zorgt ervoor dat de boekingen worden verzameld, dat deze compleet worden gemaakt en geeft de instructies door aan de interne afdelingen, en voert zelf boekingen en correcties uit. Tevens kun je inschatten of een boeking al dan niet terecht of verdacht is, en kun je de waarde inschatten van historische boekingen en hierover rapporteren. 

  • Het monitoren van het orderproces. Je monitort of de aanvragen worden afgehandeld volgens de wensen van de klant en stuurt tijdig bij om afwijkingen en vertragingen te voorkomen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant wat betreft de voortgang en communiceert ook intern over de prioritering. Ook het door de organisatie leiden van orderwijzigingen van diverse aard is voor jou geen probleem. 

  • Verbeteren van het proces. Het signaleren en continu verbeteren van knelpunten in de (order) processen is een belangrijk onderdeel van de functie. Daarnaast evalueer je de geleverde prestaties met de klant en geef je opvolging aan de eventuele verbeterpunten. Je communiceert hierover met diverse personen binnen en buiten de organisatie. Denk hierbij aan Operations Managers, maar ook IT afdelingen en klanten. Tevens ben je sterk in het vooraf in kaart brengen van plannen en overtuigen van de meerwaarde van jouw idee.

  • Het fungeren als vraagbaak voor de klant. Je bent voor één of meerdere klanten de dedicated aanspreekpersoon en bouwt een band op met de klant om zeker te stellen dat de dienstverlening ook in de toekomst is gewaarborgd. Je bent communicatief vaardig en weet binnenkomende vragen goed te beantwoorden, of door de interne organisatie te leiden om tot een goed antwoord te komen. Je kunt interne memo’s ombuigen naar een sterk antwoord richting de klant, zowel in het Nederlands, als in het Engels.

  • Betrokkenheid in verbeteringsprojecten. Je bent betrokken, of zelfs in de lead, tijdens verbeteringsprojecten. Je overlegt met de klant over de te nemen stappen en weet deze te plannen en tijdig te (laten) uitvoeren. Tevens bepaal je prioriteiten tijdens de projecten en communiceert met interne en externe stakeholders. Je weet de vorderingen in projecten uit te werken in projectlogs, op een concrete en duidelijke manier.

Wij vragen

Jouw profiel als Customer Service Specialist

Als Customer Service Specialist weet je makkelijk en helder te communiceren met klanten. Je weet feilloos de vraag boven water te halen en kan hierin commercieel en tactisch gezien goed op inspelen. Daarnaast heb je een proactieve houding, ben je analytisch, flexibel, stressbestendig en resultaatgericht.

Verder heb je….

  • Een afgeronde HBO opleiding in de richting de logistiek/ bedrijfskunde/ of soortgelijke;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. De Duitse taal is een pré;
  • Relevante werkervaring als Customer Service Specialist of soortgelijke ervaring in de logistieke branche;
  • Kennis van Microsoft Office. 

Wij bieden

Wat bieden wij?

Broekman Logistics zet jouw carrière centraal. Wij ondersteunen jou graag in het verwezenlijken van je ambitie en zullen jouw ondernemerschap stimuleren, bijvoorbeeld door het volgen van een gericht opleidingsprogramma binnen de Broekman Academy.

Verder bieden wij jou:

  • Een marktconform salaris;
  • Een gegarandeerde 13e maand;
  • 27 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een complete pensioenregeling.

Sollicitatieprocedure

Interesse of wil je meer informatie?

Neem gerust contact op met Noortje Zwietering, Corporate Recruiter, via 06 19 76 62 96 of recruiter@werkenbijbroekmanlogistics.com.

Noortje Zwietering 010-4873911


Solliciteren

Bekijk

onze nieuwste vacatures
Snel solliciteren

Interessante vacature? Vul uw e-mail adres in en upload een CV om direct te solliciteren!

CAPTCHA Image Veiligheidscode vernieuwen Veiligheidscode uitspreken
Meer..
vacatures van dit bedrijf
Venlo Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.